Tuesday, February 7, 2012

Wacko Wednesday

Kenapa
oh
kenapa
banyak sungguh orang hipokrit these days.

my closest friend would say
'tya kau ni transparent. whatever in your heart, people can see it in your face'
it is true indeed.
kalau benci di hati ni. maka benci lah riak muka di wajah ini.
kalau menyampah di hati ini. maka muka menyampahlah aku akan bagi.

but there are people that is hipokrit.
dgn kite die kutuk2 je org lain.
tapi bile kantoi ke ape.
die mcm ta bersalah,
infact siap memburuk2 kan lagi kte kat org tu
as tho die tu ta kutuk2 langusung and baik sgt

padahal...

so in the end. 
org tgk kte plak yang jahat.

kalaulah die tahu yang si hipokrit ni kutuk kau macam haram jugak depan aku.

haihhh.
tapelah
pegi M je la org2 mcm ni.

asal kau bahagia.

bak kate chef wan
'ada wan kesah?'

heee

Love, Tya

1 comment:

Anis_Apis said...

hipokrit di mana2...yg penting kt x hipokrit dengan Tuhan, dengan orang yg kita syg...kalau itu pun diorg hipokrit, hmm mmg baik M je hehe